در پیام تسلیت آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ نصرالله شاه‌آبادی موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ در پیام تسلیت آیت‌الله علوی گرگانی آمده است : ایشان در طول حیات پربرکت خود در تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) و رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام همچنین امور عام‌المنفعه دیگر تلاشی وافر داشتند.

در این  پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ نصرالله شاه‌آبادی موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

در این پیام تصریح شده است: آن عالم بزرگوار که از خاندان فقه و عرفان و تقوا و یادگار گران‌قدر عارف سالک حضرت آیت‌الله‌العظمی شاه‌آبادی بودند، سلاح علم را با عبادت و تقوا آمیخته کرده و در راه تقرب حضرت حق قدم برداشتند.

در پایان پیام این مرجع تقلید افزوده شده است: اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به ساحت مقدس امام زمان(عج) همچنین به مقام معظم رهبری و حوزه علمیه قم مخصوصاً فرزندان و دامادهای آن بزرگوار حضرت حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج محمدعلی شاه‌آبادی تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/الف

آیت‌الله شاه‌آبادی سلاح علم را با عبادت و تقوا آمیخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار