آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی روز جهانی تالابها و حامیان پویش ملی مسیر پاک تا کربلا با حضور مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات شهرداری خرم آباد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فتحی بیرانوند، مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان استان در آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی روز جهانی تالابها و حامیان پویش ملی مسیر پاک تا کربلا ضمن قدردانی از فعالان و سمن های محیط زیستی استان گفت: ما خوشحالیم در استانی هستیم که در بحث محیط زیست خیلی از مدیران و مسئولین استانی با شوق و علاقه پای کار بوده و مردم با فرهنگ این استان نیز همیشه پیش قدم هستند و این ریشه در تاریخ ،فرهنگ و تمدن این استان دارد.

مهرداد فتحی بیرانوند حرف اول و آخر در حوزه محیط زیست و مباحث زیست محیطی را موضوع ارتقاء فرهنگ محیط زیست دانست و گفت : بحث محیط زیست بحث بسیار گسترده و به گستره جغرافیایی سرزمین است و ما امروزه با محدودیت ها و چالشهای جدی روبرو هستیم که محیط زیست ما را به مخاطره انداخته است، بنابر این ضرورت دارد که تمام دولت و همه مسئولان و تک تک آحاد جامعه برای رفع این چالشها ورود پیدا کنند.

عبدالهی فرماندار شهرستان خرم آباد نیز گفت: ما قدردان کسانی هستیم که در سال 96 در حوزه های مختلف بویژه محیط زیست تلاش نمودند و خوشحالیم که هم اکنون تشکلهای فعالی داریم که در کنار سایر ارگانهای دولتی فعالیت دارند و مطمئناً اگر در گذشته این سازمانهای مردم نهاد را داشتیم ، الان وضعیت بهتری داشتیم.

دکتر دهقان رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان لرستان نیز در این مراسم گفت: اولویت اول ما در حوزه سازمانهای دانشجویی موضوع محیط زیست است و اگر برای محیط زیست و اکوسیستم مان برنامه ریزی کنیم و کار علمی - تحقیقاتی و جهادی در این حوزه انجام پذیرد، بقیه مسایل قابل حل و فصل هستند.

در پایان این مراسم با حضور مسولین استانی از برگزیدگان مسابقه عکاسی روز جهانی تالابها و حامیان پویش ملی مسیرپاک تا کربلا با اهداء لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی در لرستان + تصاویر

تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی در لرستان + تصاویر

تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی در لرستان + تصاویر

تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی در لرستان + تصاویر

تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی در لرستان + تصاویر

انتهای پیام/د

برگزاری آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی روز جهانی تالابها و حامیان پویش ملی مسیر پاک تا کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.