ششمین نمایشگاه گل و گیاه در سرخس در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس گشایش یافت.

برگزاری ششمین نمایشگاه گل و گیاه سرخسرییس مستغلات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ نوع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای و بیرونی، انواع گیاهان پوششی، انواع گلدان‌های پلاستیکی، سرامیکی و سفالی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمود یداللهی افزود: برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، فرصت خوبی برای علاقمندان به انواع گل و گیاه است تا با تنوع اقلیمی ایران و گیاهانی که در نقاط مختلف دنیا می‌روید، آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال و با حمایت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، عرضه تولیدات گل و گیاه به دست اندرکاران این حوزه در شهرستان سرخس واگذار شده است تا مخاطبین نمایشگاه با دستاورد‌های داخلی در زمینه پرورش و تولیدان انواع گل‌ها و گیاهان زینتی آشنا شوند.

رییس مستغلات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : تمامی گل‌ها و گیاهان عرضه شده در این نمایشگاه ۳۰ درصد زیر قیمت بازار مشهد به بازدیدکنندگان و خریداران عرضه می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۸ اسفند ماه جاری، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و بعدازظهر‌ها ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس دایر است.

انتهای پیام// م. ه.
 
 
برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.