پویش خرید کالای ایرانی با عنوان بیایید چرخه را بچرخانیم و با شعار خرید کالای ایرانی، اشتغال فرزندان ایرانی در استان فارس راه اندازی شد.

راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: هدف از راه اندازی این کمپین، حمایت از تولیدات ملی در آستانه خرید سال نو است.

وی افزود: توجه به تولید ملی و ترویج مصرف کالای داخلی رشد اقتصادی کشور را به همراه دارد و تحقق این امر نیازمند کار فرهنگی و ایجاد باورملی برای مصرف کنندگان است.

فتوحی ادامه داد: مردم با خرید و حمایت از کالا‌های ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را محقق می‌سازند.

وی اظهار داشت: این یک امر مسلم است که به هر میزان مصرف کالا‌های داخلی افزایش یابد؛ سبب افزایش تولید و اشتغال در کشور و استان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: البته در کنار چنین فرهنگ سازی بایستی تولیدکنندگان نیز کیفیت کالا‌های خود را افزایش دهند.

فتوحی با اشاره به اشتغال بیش از ۳۳ هزار نفر در قالب ۲۸۰۰ واحد صنعتی، تولیدی و کارگاهی در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در فارس، تصریح کرد: حمایت از تولید داخل و پویش خرید کالا و محصولات ایرانی، علاوه برحفظ اشتغال موجود در این واحد‌ها و سایر مجموعه‌های صنعتی استان و کشور، رشد و بالندگی بخش تولید و صنعت به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/ر

رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در گروی ترویج مصرف کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.