برگزاری کارگاه توانمند سازی مدیران موسسات قرآنی آذربایجان غربی

کارگاه توانمند سازی مدیران موسسات قرآنی در آذربایجان غربی برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: کارگاه توانمند سازی مدیران موسسات قرآنی به همت تبلیغات اسلامی استان و بمنظور توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی، در محل اتاق جلسات این اداره کل برگزار شد.

سجاد جعفرزاده هدف گذاری برای بکارگیری ظرفیت ها و امکانات موجود و استعدادها جهت اجرای بیشتر و مطلوب تر برنامه های قرآنی در راستای رسالت سازمان دارالقرآن الکریم را از اهداف مهم برگزاری این کارگاه برشمرد.

وی با اشاره به تبیین برنامه و برگزاری دوره های مختلف در سال آتی، اضافه کرد: تربیت ممتحن، تربیت مدرس انس و آشنایی کودکان با قرآن کریم، همچنین تربیت مربی سبک زندگی قرآنی و برگزاری کارگاه های سبک زندگی قرآنی در شمال و جنوب استان، از مهمترین برنامه های درنظر گرفته شده اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در سال آتی است.

جعفرزاده در پایان تصریح کرد: حمایت از برنامه های آموزشی موسسات و توجه ویژه به مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین، شناسایی چهره های قرآنی شایسته تکریم و نیز استعداد یابی ازبین نوجوانان و جوانان مستعد می بایست سرلوحه فعالیتهای موسسات و اتحادیه موسسات قرآنی قرار گیرد.

این جلسه با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سایر اعضا در این زمینه، همچنین تجلیل از کارشناسان و رابطین قرآنی برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس به پایان رسید.

انتهای پیام/ح

 

تجلیل از رابطین برتر قرآنی آذربایجان غربی

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.