دوره آموزشی آشنایی با سامانه تهک کشاورزی با حضور کارشناسان طرح همگام با هدف نیاز سنجی و ظرفیت سازی در اداره کل هواشناسی برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمد خسروی مدير كل هواشناسی استان  کرمانشاه    گفت: ایستگاه های هواشناسی، سامانه تهك و رويكرد نوين سازمان هواشناسی  در ارتباط با كاربردی تر كردن خدمات سازمان هواشناسی به ويژه در زمينه كشاورزي ارائه دادند.

وی  با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید در راستای اقتصاد مقاومتی از طریق ایجاد امنیت غذایی در کشور،  گفت: داده های هواشناسی و کاربرد آنها در توسعه کشاورزی به ویژه در تولید محصولات راهبردی، از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

  دوستوندی ریاست سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه نبی اکرم (ص) استان توضیحاتی راجع به اهمیت خدمات هواشناسی در بخش کشاورزی ارائه دادند و به نقش کارشناسان این سازمان در اطلاع رسانی به موقع این خدمات به کاربر نهایی (کشاورز) اشاره کردند.

دوره آموزشی آشنایی با سامانه تهک کشاورزی با حضور کارشناسان طرح همگام با کشاورزسازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه نبی اکرم (ص)استان با هدف آشنایی کاربران و کارشناسان با سامانه تهک (توسعه هواشناسی کاربردی) کشاورزی و سایر خدمات هواشناسی، نیاز سنجی و ظرفیت سازی در سامانه تهک در اداره کل هواشناسی برگزار گردید.

انتهای  پیام/ز

 

نیاز سنجی و ظرفیت سازی در سامانه تهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.