به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توئیتر برای اولین بار در طول سالیان اخیر، اموجی سبزه را به صورت خودکار در کنار هشتگ Nowruz# نمایش می دهد. هنگامی که کاربران از هشتگ "Nowruz#" در شبکه اجتماعی توئیتر استفاده کنند، اموجی "سبزه" به طور خودکار به این هشتگ اضافه میشود.
توئیتر از جمله شبکه های اجتماعی است که بسیاری از کاربران ایرانی در آن فعایت دارند و به دلیل فرارسیدن عید نوروز و کاربرد بسیار این هشتگ، توئیتر برای به رسمیت شناختن آن، اموجی سبزه را به این هشتگ اضافه کرد.
با توجه به این موضوع، بسیاری از کاربران برای امتحان کردن هشتگ نوروز، در توئیتر پست هایی منتشر می کنند که تعداد زیاد آن ممکن است باعث شود هشتگ ""Nowruz#"" به ترند جهانی نیز تبدیل شود.
انتهای پیام/