مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: درایام نوروز بازرسین تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی و دامپزشکی از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی در یزد بازدید خواهندکرد.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد درگفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛ گفت:با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام نوروز و روز‌های پایان سال، گشت‌های مشترک بازرسین تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی و دامپزشکی  به منظور بازدید از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی انجام خواهد شد.

علی اکبر حدادزاده افزود:بررسی وضعیت بهداشتی به منظور برخورد با موارد تخلف و تامین امنیت غذایی مردم به ویژه مناسبت‌های خاص از مهمترین اهداف بازرسی‌های مشترک است.

وی افزود: استان یزد به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی کشور همواره به عنوان بارانداز مسافرین به شمار می‌رود و در طول سال بویژه در ایام سال نو میزبان مسافران نوروزی است به همین دلیل دامپزشکی سعی می‌کند تا با تشدید نظارت خود بر مراکز تولید، فراوری و عرضه فراورده‌های خام دامی امنیت غذایی و سلامت مردم را در بازار پر رونق این ایام فراهم آورد.

وی با اشاره به اهمیت حضور ادارات تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی استان در کنار مسئولین دامپزشکی در این گشت‌های مشترک اشاره نمود و تاکید کرد: همیاری نهاد‌های مختلف فعال در عرضه بهداشت غذایی می‌تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مشترک این ارگان‌ها داشته است.

انتهای پیام/ ی

گشت‌های مشترک بازرسی بهداشتی درنورز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار