مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: اجرای طرح خانه تکانی در مساجد با مشارکت روحانیون، هیات امنا مساجد و شهروندان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا صحراگرد افزود: در دومین روز اجرای طرح خانه تکانی در ۳۷ مسجد با حضور روحانیون و نمازگزاران و با استفاده از ظرفیت ماشین آلات خدمات شهری و پاکبانان برگزار شد.

وی تصریح کرد: مساجد در دین و فرهنگ ما بعنوان کانون پرورش فکری، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی جامعه است و یکی از مراکز اصلی تجمع شهروندان و از جمله مراکز تاثیرگذار در تمام برنامه‌ها و تعاملات اجتماعی است.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هر ساله در استقبال از ماه مبارک رمضان این اماکن مقدس به منظور ورود به بهار قرآن بصورت خاص نظافت و آماده سازی می‌شود و با توجه به حضور همیشگی شهروندان در مساجد این اقدامات نباید صرف و خاص مقطعی خاص قرار گیرد.

صحراگرد ادامه داد: در طرح خانه تکانی با هدف آماده سازی مساجد جهت ورود به بهار طبیعت، خانه تکانی در مساجد جزء برنامه‌های اصلی و شاخص قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امید است با مشارکت خوب شهروندان این برنامه هر ماهه و یا در فواصلی مناسب در طول سال ادامه پیدا کند تا همیشه فضایی آراسته در مساجد جهت استفاده شهروندان را شاهد باشیم.

انتهای// ف. غ
 

اجرای طرح خانه تکانی مساجد مشهد

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.