بارسلونا با شکست چلسی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار از چارچوب دور برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 بارسلونا در نیوکمپ میزبان چلسی بود و در پایان با سه گل پیروز شد. 

دیدار رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در ابتدای بازی و در دقیقه 2 لیونل مسی روی خلاقیت و همچنین روی پاس گل سوارز و اشتباه تیبو کورتوآ دروازه بان چلسی گل نخست آبی و اناری پوشان را زد، در ضمن او با به ثمر رساندن این گل سریعترین گل تاریخ خود را به ثمر رساند.

پس از این گل در دقیقه 5 شاگردان کونته نزدیک خط کرنر صاحب یک ضربه خطا شدند که ارسال ویلیان با دخالت مدافعان بارسا راهی کرنر شد و در برگشت هم بدون اینکه خطر خاصی را روی دروازه بارسا ایجاد کنند دست خالی به زمین خودشان بازگشتند.

دقیقه 11 شوت رودریگر مدافع چلسی در موقعیتی تک به تک راهی اوت شد که البته این صحنه توسط کمک داور آفساید اعلام شد. یک دقیقه پس از این اتفاق شون ویلیان از پشت محوطه جریمه به آرامی توسط تراشتگن مهار شد.

دقیقه 20 روی اشتباه فابرگاس در وسط زمین کوچولوی ریز نقش آرژانتینی توپ را در اختیار گرفت و با جا گذاشتن کریستنسن و پیش رو در موقعیتی خوب توپ را برای دمبله ارسال کرد که او هم با ضربه بغل پا گل دوم بارسا را وارد دروازه کورتوآ کرد تا با این گل کار برای شاگردان کونته بیش از پیش سخت تر شود.

بارسلونا 3-چلسی صفر/صعود آبی‌اناری‌پوشان به مرحله یک چهارم نهایی در شب 100 گله شدن مسی در لیگ قهرمانان

دقیقه 27 در محطوه جریمه آندرس اینیستا با ضربه ای پشت پا توپ را از بین مدافعان چلسی رد کرد به سوارز رساند که شوت او توسط کورتوآ مهار شد.

دقیقه 38، 2 موقعیت خطرناک روی دروازه بارسلونا با حرکت ویلیان و کانته ایجاد شد که با بی دقتی بازیکنان چلسی از دست رفت.

دقیقه 45+1،ضربه ایستگاهی مارکوس آلونسو که برای سومین بار در 2 بازی رفت و برگشت به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد تا این نیمه با نتیجه سه بر صفر خاتمه یابد.

بارسلونا 3-چلسی صفر/صعود آبی‌اناری‌پوشان به مرحله یک چهارم نهایی در شب 100 گله شدن مسی در لیگ قهرمانان

در ابتدای نیمه دوم شاگردان کونته سوار بر بازی بودند به طوری که در دقیقه 47 صحنه مشکوک در محوطه جریمه بارسلونا که شارژ پیکه روی آلونسو را داور پنالتی تشخیص نداد و رای به ادامه بازی داد.

دقیقه 47 عدم هماهنگی کورتوآ و مدافعان چلسی باعث شد تا توپ به سوارز برسد که او با بی دقتی توپ را به پای دروازه بان کوبید.

دقیقه 64 مسی توانست هم خودش و هم تیمش را 2 گله کند.گل دوم او به چلسی صدمین گل فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شد.

بارسلونا 3-چلسی صفر/صعود آبی‌اناری‌پوشان به مرحله یک چهارم نهایی در شب 100 گله شدن مسی در لیگ قهرمانان 

دقیقه 90 ارسال توپ از سمت چپ دروازه بارسلونا که ضربه سر رودیگر به تیرک افقی دروازه بارسلونا برخورد کرد تا این موقعیت هم ثمری برای بازنشسته ها نداشته باشد و بازی با همین نتیجه خاتمه یابد.

در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت شاگردان والورده با برتری قاطع چهار بر یک گام به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشتند.

این یازدهمین صعود آبی و اناری پوشان به مرحله یک چهارم نهایی محسوب می شود.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه قرعی کشی خواهد شد.

انتهای پیام/

مسی در لیگ قهرمانان 100 گله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار