راه اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات معلولان در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از راه اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات معلولان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل امروز در جلسه ستاد پیگیری مناسب‌سازی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای ثبت مشکلات معلولان در اردبیل سامانه مجرب راه‌اندازی شده است تا با ثبت و بررسی این مشکلات در زمینه حل آنها اقدامات مناسب و لازم انجام شود.

وی حل مشکلات معلولان را از مهمترین اولویت‌های این سازمان در اردبیل دانست و بیان کرد:‌ مناسب‌سازی ادارات، سطح شهر و مکان‌‌ها و تاسیسات عمومی برای تردد و عبور و مرور راحت معلولان یکی از برنامه‌هایی بوده که اجرای مطلوب این طرح نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌های مختلف است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از مناسب‌سازی 20 دستگاه اتوبوس شهری با همکاری یک نفر حامی کشوری و شهرداری اردبیل خبر داد و گفت:‌ انتظار می‌رود در زمینه مناسب‌سازی سایر تاسیسات و مکان‌های عمومی نیز شاهد همکاری و اهتمام جدی مسئولان امر در استان باشیم.

ستاری با بیان اینکه از سال 95 ارزیابی دستگاه‌ها در شاخص‌های عمومی با نمره 20 انجام می‌شد، افزود:‌ این شاخص از سال آینده با امتیاز 30  بررسی می‌شود که این امر می‌تواند زمینه‌ساز ترغیب هر چه بیشتر دستگاه‌ها و ادارات برای مناسب‌سازی فضای اداری باشد.

وی با تاکید بر رفع کمبودها و مشکلات ادارت در حوزه مناسب‌سازی با توجه به شاخص‌ها تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود فرمانداری‌ها نیز در زمینه اختصاص بودجه به امر مناسب‌سازی فضاهای شهری و عمومی توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

حل مشکلات معلولان در اردبیل

برچسب ها: معلولان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
درست بغل گوش اورژانس اجتماعی بهزیستی اردبیل یک نوجوان در شلوغترین نقطه شهر اردبیل خودشو از یک ساختمان به پایین پرت کرد و کشته شد شما کجا بودین آقای مدیر کل