رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از آماده باش 320 نیروی اورژانس برای اجرای طرح سلامت نوروزی در استان اردبیل خبر داد.

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در جلسه بررسی اقدامات طرح سلامت نوروزی در اردبیل از اجرای این طرح ملی  در استان اردبیل خبر داد و افزود: این طرح  از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

وی به دایر شدن 6 ایستگاه سلامت نورزی در سطح استان اردبیل اشاره و تأکید کرد: در قالب این طرح ۳۲۰ نیروی اورژانس نیز در حالت آماده‌باش هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تأکید کرد: در قالب این طرح خدمات ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های دولتی ارائه می‌شود و خدمات پیش بیمارستانی نیز در وضعیت آماده‌باش خواهد بود.

اخوان اکبری همچنین از آغاز طرح بازرسی بهداشتی از ۱۵ اسفند ماه خبر داد و متذکر شد: تاکنون از بین ۱۸ هزار و ۳۸۱ امکنه تولید و توزیع از 2 هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی انجام شده است.

وی به انجام 2 هزار مورد بازرسی توسط ۱۲۰ بازرس در قالب چهار اکیپ اشاره کرد و بیان داشت: نظارت و بازرسی تا ۱۵ فروردین نیز به صورت ویژه تداوم خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به بازرسی از منابع تأمین آب و استخرهای شنا، تأکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند.

به گفته اخوان اکبری گزارش وقایع حیاتی، تشکیل تیم های نظارت و بازرسی و فعالیت تمام وقت بخش‌های دیالیز از دیگر بخش‌های این طرح است.

انتهای پیام/ح

طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند در اردبیل آغاز می شود

 

برچسب ها: سلامت ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.