وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت بین دانش آموزان از سوی معلمان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر ضرورت بزرگداشت یاد شهدا در جامعه گفت: معلمانی که می‌خواهند راه شهدا را ادامه دهند، باید دانش‌آموزان و شاگردان خود را به‌خوبی تربیت‌کرده و استعدادهایشان را کشف و درراه صحیح جهت دهند.

وی بیان داشت: یادواره‌های شهدا روحیه ایثار، فداکاری، جهاد و فداکاری را در جامعه ترویج می‌دهد تا ما هم بتوانیم در مسیر آن عزیزان گام برداریم.

حسینی با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در احادیث و آیات قرآنی، افزود: معلمانی که می‌خواهند راه شهدا را ادامه دهند، باید دانش‌آموزان و شاگردان خود را به‌خوبی تربیت‌کرده و استعدادهایشان را کشف و درراه صحیح جهت دهند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جنگ دوران بسیار سختی بود اما همین شجاعت، همت، رشادت و روحیه شهادت‌طلبی باعث شد که دشمنان دررسیدن به اهداف خودشان شکست بخورند.

وی عنوان داشت: شخص انقلابی واقعی باید ثابت‌قدم و پایبند باشد و اگر فردی ادعای انقلابی بودن دارد اما در جهت آرمان‌های انقلاب حرکت نکند و پایبند به استقلال فکری نباشد، درواقع یک فرد انقلابی نمادین است.

انتهای پیام/م

معلمان برای ترویج فرهنگ شهادت به تربیت شاگردان خود توجه کنند

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.