حمید ابوطالبی با انتشار متنی در حساب کاربری توئیتر خود نسبت به ادعای مضحک محمد سلمان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیونگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان بعد از اظهارات اخیر  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، در یک شبکه خبری آمریکایی گفت وگویی داشت که در آن ادعا های مضحکی درباره ایران عنوان کرد.

در این گفتگو  ولیعهد عربستان  ادعا های زیادی داشت و از جمله آنها می توان به این مورد اشاره داشت که اگر ایران یک بمب هسته‌ای بسازد، ما هم به سرعت خواهیم ساخت.

«محمد سلمان » در ادعای دیگری گفت:'ایران، رقیبی برای عربستان سعودی نیست، ارتش آن، جزو ۵ ارتش قوی جهان اسلام به شمار نمی‌رود، اقتصاد سعودی بزرگتر از اقتصاد ایران است، ایران فاصله زیادی تا برابر شدن با عربستان، در پیش دارد.

در همین زمینه حمید ابوطالبی  مشاور رئیس جمهور پستی را در حساب کاربری توئیترش منتشر و نسبت به ادعا های مضحک ولیعهد عربستان واکنش نشان داد و عنوان کرد: ارتش شما در لجنزار  یمن بی ارتش غرق شده است.

ابوطالبی نوشت:
"نگرانی جنابعالی که ارتش ایران در جهان و نه در عالم اسلام رده چندم است،کابوسی است که تا ابد ماندگار بوده و خوب است با آن کنار بیایید.
اما چیزی که همه متفق اند،این واقعیت است که یمن اصلا چیزی به نام ارتش ندارد، ارتش شما درلجنزار همین کشور بی ارتش غرق شده است.ادعا باد به اندازه توانایی باشد."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
سلام ودرود برآیت الله رئیسی
آخرین اخبار