کاروان تیم پرسپولیس برای دیدار با تیم نسف قارشی ازبکستان در چارچوب رقابت های گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پرواز چارتر راهی این کشور می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 13 فروردین ماه باید برابر تیم نسف قارشی ازبکستان به میدان برود. به همین منظور مسئولان این باشگاه با تصمیم گرفتند کاروان پرسپولیس را با پرواز چارتر راهی ازبکستان کنند.

باقری در پرسپولیس می ماند

در حالی که گفته می شود برانکو قصد ندارد با کریم باقری در فصل‌های بعد همکاری کند اما مسئولان این باشگاه اعلام کردند تمام مربیان و بازیکنان را در تیم حفظ می کنیم  و  باقری هم از جمله کسانی است که در این تیم می‌ماند.

درخواست گرشاسبی از سرخپوشان

حمیدرضا گرشاسبی که در سفر اخیر پرسپولیس به دبی برای بازی با الوصل، راهی امارات شده بود طی جلسه‌ای با تأکید بر شرایط مساعد مالی این باشگاه از تمامی بازیکنانی که که قراردادشان با این تیم رو به اتمام است، خواست در فرصت مناسب به باشگاه آمده و قراردادهای خود را تمدید کنند.

تمرین سرخپوشان زیر نظر باقری

تمرینات پرسپولیس از فردا (شنبه) زیر نظر کریم باقری پیگیری می شود و سرخ پوشان زیر نظر باقری ۵ جلسه تمرینی برگزار می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار