نماینده خمینی‌شهر گفت: آمارهای اعلامی دولت برای اشتغالزایی قابل لمس نیست و متاسفانه هنوز راهکار آنها سرمایه‌گذاری خارجی است.

اتونشر عید/// آمارهای اعلامی دولت برای اشتغالزایی قابل لمس نیست/توجه بیشتر دولت به سرمایه‌گذاران داخلیمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال ۹۶ مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: حداقل ۵ سال است که پیام مقام معظم رهبری به حوزه‌های اشتغال، اقتصاد و رفع تورم اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: سال ۹۶ هم تاکید رهبری انقلاب درباره تولید ملی و اشتغال این بود که این موضوع از لحاظ شعاری خارج شده و در میدان عمل یک کار اساسی انجام شود.

ابطحی بیان کرد: دولت مدعی است در سال ۹۶، ۹۵۰ هزار شغل ایجاد کرده اما در یک گفت‌وگوی ساده با مردم شهر‌های مختلف متوجه می‌شویم که متاسفانه این موضوع قابل لمس نبوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه همزمان با تعطیلی برخی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها میزان فارغ‌التحصیلان و بیکاران هم در کشور افزایش پیدا کرده است، افزود: متاسفانه همچنان راهکار دولت برای ایجاد اشتغال در کشور سرمایه‌گذاری خارجی است.

وی تاکید کرد: بنده معتقدم دولت باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و مشارکت سرمایه‌گذاران خودمان در کشور اشتغالزایی کند.

نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه دولتمردان ما متاسفانه مشاوران اقتصادی خوبی ندارند، گفت: برخی از کسانی هم که مشاوره می‌دهند بعضا دو تابعیتی و جاسوس از کار درمی‌آیند.

ابطحی تاکید کرد: امیدواریم رئیس جمهور در سال ۹۷ با توجه به آنکه رای هم نمی‌خواهد، وارد عرصه عمل شده و اقدام درستی را برای اقتصاد کشور انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار