رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تشرف میلیونی زائران رضوی در ایام نوروز مانور آمادگی خادمیاران فرهنگی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

برگزاری مانور خادمیاران فرهنگی با حضور ۷۰۰ خادمیار در حرم مطهر رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حجت الاسلام و المسلمین آخوندی افزود: این مانور با حضور بیش از ۷۰۰ خادمیاران فرهنگی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وی تصریح کرد: برپایی نماز‌های جماعت با شکوه قدمت طولانی در حرم مطهر دارد و برای این امر مهم برنامه‌‏ریزی دقیق و منسجم برای برپایی نماز جماعت باشکوه هرچه بیشتر انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: دلیل برگزاری این مانور برای آمادگی بیشتر خادم‏یاران ویژه شب سال تحویل تدارک دیده شده است و، چون زمان سال تحویل ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه است، زائران زیادی برای اقامه نماز مغرب و عشاء به صورت خانوادگی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌‏شوند.

حجت السلام و المسلمین آخوندی تصریح کرد: برپایی نماز در این زمان و با حضور زیاد زائران احتیاج به برنامه‏ریزی دقیق و آمادگی کامل خادمیاران دارد.

وی افزود: در این مانور به صورت کامل به خادمان فرهنگی موضوعِ رسیدگی به زائران سالمند، تنظیم صفوف، راهنمایی به نزدیک‏ترین مکان نماز جماعت، توجه ویژه به احکام صفوف نماز جماعت و ... توضیح داده می‏‌شود.

رئیس اداره تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: یک مانور آمادگی دیگر نیز ویژه خادمیاران فرهنگی خواهران تدارک دیده شده که یکشنبه ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام // ف. غ
 

مانور خادمیاران فرهنگی در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.