رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۲۷۸ کلاس در ۳۰ مدارس آماده اسکان مسافران نوروزی است و اسکان از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهاب روزبهانی رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: هر ساله مدت‌ها قبل از ایام نوروز کلاس‌های مدارس برای اسکان مسافران نوروزی آماده می‌شوند که امسال ۲۷۸ کلاس درس در ۳۰ مدرسه مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: اسکان در مدارس تنها مختص فرهنگیان نیست بلکه همه مسافران می‌توانند برای اسکان در مدارس به آموزش و پرورش بروجرد مراجعه کنند که اسکان از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

روزبهانی اظهار داشت: در صورتی که استقبال برای اسکان در مدارس افزایش یابد این آمادگی را داریم که تعداد مدارس را به ۳۳ مدرسه افزایش دهیم تا مسافران بیشتری در به بروجرد سفر کنند و از مناطق دیدنی و گردشگری بازدید نمایند.

به گفته وی از این تعداد ۶۰ کلاس در قالب گروه الف. و ۲۱۸ کلاس در قالب گروه ب. هستند که کلاس‌های گروه الف. از امکانات یخچال، تلویزیون و دیگر امکانات بهره‌مند بوده، ولی در کلاس‌های گروه ب. یخچال و تلویزیون مشترک است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: پذیرش از مسافران نوروزی در مدارس از روز دوشنبه ۲۸ اسفند آغاز می‌شود و تلاش می‌شود تا بتوانیم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/م

۲۷۸ کلاس در مدارس آماده اسکان مسافران نوروزی است

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.