فرماندار گرمی؛

شهرستان گرمی قطب تولید شیرآلات بهداشتی در سطح کشور می‌شود

فرماندار شهرستان گرمی گفت: شهرستان گرمی قطب تولید شیرآلات بهداشتی در سطح کشور می‌شود.

ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: پیرو جلسات و پیگیری های صورت گرفته در جهت هدف گذاری و سیاست های شهرستان در کنار اولویت اصلی که کشاورزی است، حوزه گردشگری و صنعتی بعنوان دو محور اصلی جدید برای توسعه در شهرستان هدف گذاری شده است.

وی افزود: با راه اندازی کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان تقاضا برای سرمایه گذاری در شهرستان افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری در شهرستان گفت: تمامی مراحل اداری و اخذ مجوزها، استعلامات لازم سرمایه گزاران در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

امامی در ادامه افزود: عملیات اجرایی مجموعه شیرآلات بهداشتی آویسا با حضور استاندار محترم اردبیل با اشتغالزایی 300 نفر در شهرک صنعتی شروع شده و تمامی مجوزهای لازم و زمین مورد نیاز برای کارخانه شیرآلات نوآوران نیز انجام شده که عملیات اجرایی آن نیز با حضور استاندار و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به زودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار بدست آمده تعداد 11 برند معروف شیرآلات در سطح کشور رقابت می کنند گفت: از 11 برند معروف تعداد 3 برند معروف از آنها در شهرستان حضور پیدا کرده اند و با هماهنگی های صورت گرفته نیز 3 برند معروف نیز برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: باید بسترهای لازم را فراهم سازیم تا حجم عظیم نیروی فنی مورد نیاز این مجموعه ها را بصورت تخصصی از جوانان غیرتمند شهرستان گرمی تامین کنیم.

امامی در پایان سخنان خود با اشاره به بیکاری جوانان عزیز شهرستان افزود: یکی از دغدغه های اصلی و دیرینه اهالی شهرستان بحث اشتغال است که امید داریم با عنایت خداوند بتوانیم زنجیره تولید و توانمندی های اشتغال را فراهم سازیم تا مشکل بیکاری جوانان عزیز برطرف شود.

انتهای پیام/ح

افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در شهرستان گرمی

برچسب ها: تولید ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.