عملیات احداث فاز اول کارخانه شیرآلات بهداشتی آویسا صبح امروز با حضور مسؤولان استانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرحمایت میرزاده ، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: این طرح با همت عمومی و در پروسه زمانی ۲ هفته‌ای با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان در مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با اشتغالزایی۴۰۰ نفر در فاز اول اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت ویژه مسؤولان استانی از طرح‌های اقتصادی بخش خصوصی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: همیشه از بروکراسی اداری در روند سرمایه‌گذاری در استان انتقاد می‌کنیم که خوشبختانه این بار کمیته‌ای تشکیل شد تا این سرمایه‌گذار در کمترین زمان مراحل اداری کار را آغاز کند که جای دارد رسانه‌ها به این موضوع بیشتر پرداخت کنند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشحال هستیم که با دستور استاندار محترم مراسم کلنگ‌زنی در استان برچیده شد چرا که روند کلنگ‌زنی در برخی موارد نمایشی انجام می‌گرفت و پس از تغییر هر مدیر این کلنگ‌زنی هم تکرار می‌شد.

استاندار اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: این پروژه نمونه‌ای از همدلی و همراهی مجموعه مدیران شهرستان و استان است که در کمترین زمان به طراحی و اجرا رسید که این نشانگر این موضوع است که می‌شود در استان چنین پروژه‌هایی را در کمترین زمان و بدون معطلی انجام داد.

اکبر بهنام‌جو ادامه داد: برای سرمایه‌گذاران از محل فنی اعتباری استان کمکی به شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود تا شهرک صنعتی نیز واگذاری اراضی را با نصف قیمت انجام دهد.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذار با این بروکراسی کم اداری قطعا تشویق خواهد شد چرا که با همراهی مدیران استان مراحل اداری این واحد صنعتی در کمتر از دو هفته انجام شد و این نوید روزهای خوش در استان را می‌دهد.

انتهای پیام/ع

حمایت مسئولان استانی از طرح های اقتصادی بخش خصوصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.