مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت:امسال ۱۱ هزار و ۹۱۴ فقره پرونده تخلف در شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی امروز در نشست خبری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و کم فروشی در 3 بخش کالا و ارز، بهداشت و دارو و انواع خدمات به مصرف کنندگان 11 هزار و 914 فقره پرونده تشکیل شده که از این میزان 90 درصد پرونده ها رسیدگی و بیش از 18 میلیارد تومان جریمه نقدی وصول شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه میزان تشکیل پرونده ها نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش نشان میدهد، گفت: در این زمینه 236 نفر دستگیر و طبق قوانین قضایی برای تحمل جزای خود به زندان معرفی شده اند.
اقوامی به مهمترین پرونده های تشکیل شده در سالجاری هم گریزی زد و گفت: کشف حدود 44 هزار دلار و یورو ارز خارجی، یک دستگاه مرسدس بنز، 7 کیلو طلا و نقره، 111 دستگاه موبایل و 2 میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق را به ارزش 56 میلیارد ریال را از جمله مهمترین این پرونده های قاچاق تشکیل شده در سالجاری است.

انتهای پیام/م

تشکیل افزون بر 11 هزار پرونده تخلف در شعبات تعزیرات حکومتی

برچسب ها: قاچاق ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.