مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری از مشمولین باقیمانده سهام عدالت خواست: در اولین فرصت برای ثبت شماره شبای بانکی خود اقدام کنند.

تهمتن عبدالهی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، با اشاره به تمدید مهلت ثبت شماره شبای حساب بانکی مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود سال ۹۵ افزود: مشمولین باقیمانده در اولین فرصت و از طریق سامانه اینترنتی samanese.ir در این زمینه اقدام کنند.

وی گفت: هم اکنون ۷۴۳ هزار مشمول سهام عدالت در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، بیش از ۶۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر آنان شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از مجموع ۳۸ هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت سال ۹۵ در کل کشور، حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال به حساب گروه‌های مشمول به استثنای کارکنان و بازنشستگان واریز گردید که سود این دو گروه باقیمانده هم تا پایان اسفندماه جاری واریز می‌شود.

عبدالهی همچنین از پیش بینی رشد قابل توجه سود سهام عدالت در سال ۹۶ خبر داد و گفت: با راه اندازی سامانه مربوط به مشمولین متوفی در آینده نزدیک، سود سهام متعلق به این مشمولین، به حساب وراث قانونی آنان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/ش

ثبت شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار