در این بسته خبری دیدارهای مقام معظم رهبری را در اردیبهشت 96 می‌خوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری دیدارهای مقام معظم رهبری را در اردیبهشت 96 می‌خوانید. 

آمريكا و صهيونيست‌ها با جمهوری اسلامی مخالفند چون اسلام در ایران بارزتر است/ کاندیداها به مردم قول دهند برای بازکردن گره‌ها نگاهشان به بیرون از مرزها نباشد + فیلم

جمعی از اقشار مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری و سفیران کشورهای اسلامی  با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

هویت ایمانی مانع از سلطه و دخالت دشمنان اسلام است/مفاهیم قرآنی باید به گفتمان عمومی در میان مردم تبدیل شود

رهبر انقلاب هویت اسلامی را مانع از دخالت و سلطه دشمنان خواندند و با اشاره به هدف جبهه کفر برای نابود کردن این هویت ایمانی خاطرنشان کردند: معارف قرآنی نجات‌بخش و سازنده زندگی مقتدرانه و عزتمندانه امت اسلامی است و باید به گفتمان رایج و روشن در جوامع اسلامی تبدیل شود.

 

///

 

انتخابات، امنیت ملی را تأمین می‌کند/حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین/هرگز نمی‌گویم چه کسی را انتخاب کنید

رهبر معظم انقلاب فرمودند:من هرگز نمی‌گویم فلان‌کس را انتخاب کنید و فلان‌کس را انتخاب نکنید اما می‌گویم سر صندوق حاضر بشوید و رأی بدهید. 

جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی مانند سند ۲۰۳۰ یونسکو نخواهد شد/از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گله‌مندم

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم. آنها باید مراقبت میکردند و نباید می‌گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم. اینجا جمهوری اسلامی است. 

اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند، قطعا سیلی خواهد خورد/هدف بلندمدت دشمن «تغییر اصل نظام اسلامی» است

فرمانده کل قوا فرمودند: هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است؛ هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است. 

رهبر معظم انقلاب از آیت الله هاشمی شاهرودی عیادت کردند+ فیلم

رهبر معظم انقلاب با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از آیت الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کردند.

 

///

 

هر کس رأی بیاورد، برنده اصلی انتخابات نظام و ملت ایران هستند/آراء مردم امانت است؛ دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و حافظ امنیت کاملاً مراقبت کنند

رهبر معظم انقلاب فرمودند: در انتخابات نامزدهای متعددی هستند؛ هرکدام حرف می‌زنند، نظر می‌دهند و هرکدام طرفدارانی دارند. یک نفر از این جمع بالاخره رأی می‌آورد اما برنده‌ی اصلی در این ماجرا هرکس که رأی بیاورد- ملت ایران است. 

مردم هرچه بيشتر و هرچه زودتر پای صندوق‌ها بيايند/سرنوشت كشور دست مردم است

رهبر انقلاب فرمودند: مردم هرچه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و هرچه زودتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، زیرا کار نیک را باید در اول وقت انجام داد و نباید آن را به تأخیر انداخت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار