با برگزاری 10 دیدار دیگر، رقابت‌های لیگ برتر کاناپولوی کشور در دریاچه آزادی تهران پیگیری شد و با نتایج به دست آمده نماینده استان اردبیل در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تیم کاناپولوی آرتاصنعت کشاورز اردبیل که به نمایندگی از استان اردبیل در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته، در هفته‌های واپسین مسابقات با وجود انجام بازی‌های فنی و زیبا در مقابل تیم مقاومت تهران چندان موفق عمل نکرده و با شکست در این دیدار به رده چهارم جدول سقوط کرد.

این تیم خوب اردبیلی که به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نیز معرفی می‌شود در هفته‌های پایانی نتایج مدنظر را کسب نکرده و از جمع مدعیان موقتا فاصله گرفته است.
در شرایطی که آرتاصنعت کشاورز پیش از این در صدر جدول لیگ برتر کاناپولو قرار گرفته بود، با برگزاری هفته ششم لیگ برتر که در دریاچه آزادی تهران پیگیری شد، موفق به کسب دو پیروزی و یک شکست شد.

در این هفته از رقابت‌ها، آرتاصنعت کشاورز در اولین دیدار خود با نتیجه 5-2 از سد بازرگانی محمدنژاد بابلسر گذشت، در مقابل تیم میزبان رقابت‌ها «مقاومت تهران» با نتیجه 4 بر 1 شکست خورد و با کسب پیروزی قاطعانه 9-2 مقابل پارسیان زاگرس کرمانشاه  هفته ششم رقابت‌ها را به پایان برد.

انتهای پیام/ع

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کاناپولوی کشور در دریاچه آزادی تهران

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.