امدادرسانی نوروزی راهداران با استقرار ۳۳ اکیپ راهداری در مازندران آغاز شد.

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از آماده باش و استقرار نوروزی تمامی نیروی‌ های راهداری تا ۱۷ فروردین سال آینده در جاده‌های کوهستانی استان خبر داد و گفت: ترافیک اکنون در جاده‌های  چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: ترافیک اکنون در جاده هراز محدوده سه راهی چلاو نیمه سنگین و پرحجم است.   

هاشمی با بیان اینکه وضعیت جوی استان ابری و مستعد بارش باران است، گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده چالوس بویژه تونل کندوان شاهد بارش پراکنده برف هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران  به اجرای طرح نوروزی راهداران اشاره کرد و افزود: ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۳ اکیپ با استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش در جاده‌ های برف گیر استان بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: ۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای آمد وشد در جاده‌های برفی استان تاکید کرد و گفت: مرکز مدیریت راه‌های مازندران با شماره ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های مازندران است.

هاشمی افزود:مسافران نوروزی قبل از حرکت به سمت مازندران ابتدا شرایط جوی و ترافیکی را از سامانه مرکز مدیریت راه‌های استان به نشانی www.۱۴۱.ir جویا شوند تا سفر ایمن را در استان پشت سر بگذارند.

وی به مسافران  توصیه کرد اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ در مدت سفر در تلفن‌های همراه خود نصب کنند تا بصورت آنلاین و در لحظه تمامی اطلاعات جوی و جاده‌ای مازندران را دریافت کنند.

 مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ م

نیروهای راهداری آماده امدادرسانی در جاده‌ های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.