علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و تیم پرسولیس است، او در هر دو تیم نقش عقاب را دارد، اما عقابی که پرواز بلد نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید باورتون نشه ولی رضا گلزار دوسال ازبابای بیرانوند بزرگتره!
سالنامه هفت صبح در چاپ نوروزی خود شوخی جالبی با این سنگربان ملی پوش داشته و در مهمترین بخش این موضوع به این اشاره کرده است که «بیرانوند عقابی است که پرواز بلد نیست».

پرسپولیس امسال برای هواداران تیم سرخ یک مثلث وحشت دارد که می توانیم آن ها را مثلث طرب بنامیم. طارمی،ربیع خواه و بیرانوند. این سومی شاید مهمترین حرص درآر پرسپولیس باشد.دروازه بانی که اگر چه فیکس پرسپولیس و تیم ملی است ولی حسابی نامطمئن ظاهر شده و خطاهای مرگباری دارد. مثلا او روی هر گل خورده دوم پرسپولیس در بازی آخر فصل پیش مقابل ذوب آهن مقصر بود و اشتباه بچه گانه ای را انجام داد. این بازی درست 2 هفته پس از آن بود که بیرانوند در خندوانه رامبد جوان حاضر شد و در آن به آواز خوانی لری پرداخت. شهریور ماه بیرانوند با 2 اشتباه مقابل سپاهان باعث شد که این بازی 2 بر 2 مساوی شود و در بازی معروف الهلال هم او به هیچ توپی نه نگفت. اما مهمترین حاشیه امسال بیرانوند وقتی بود که او بعد از بازی سایپا اعلام کرد که می خواهد به سربازی برود و پرسپولیس را در سالی که از نقل و انتقالات محروم است ترک کند. این موضوع باعث واکنش های زیادی به او شد و بیرانوند هم با نشان دادن علامت هیس در مقابل شعار هواداران این تیم در بازی پدیده به شدت آن ها را عصبی کرد. انتقاد تند وحید قلیچ ،پیشکسوت پرسپولیس از نمایش او در برابر السد هم آخرین واکنش بود برای سالی که در آن بیرانوند ،بدون داشتن رقیب جدی در پرسپولیس ،به هر ساز و آهنگی که دلش خواست رقصید.

بابک: وقتی علیرضا بیرانوند را درون چارچوب داری ، حتی اگر 3 گل جلو هستی ،با هم از پیروزی مطمئن نباش 

آقای خاص: توی دربی جلال حسینی پرید رو بیرانوند سر زد. بیرانوند اعتراض کرد که پنالتی شده.

درویش: واقعا نمیدونم چرا میگید بیرانوند دروازه بان بدیه ، از لحظه ای که وریا شوتشو زد توپ به 2 تا تیر خورد، اما بیرانوند یک لحظه نگاهش از توپ برداشته نشد.

شاهین ترامپ: میگن بیرانوند هنوز تو رختکن داره کلاه خودشو میچرخونه توپ رو بگیره   

ایمان راوی: بیرانوند انقدر تو دروازه هیچ کاری از دستش برنمیاد که پتانسیل اینو داره که تو ستاد بحران کشور هم استخدام شه ،خوب میتونه این نقش رو هم اونجا ایفا کنه 

حسام: کاش این واکنش بیرانوند توی دربی رو بازیکنای اسپانیا نبینن، تیر دروازه داشت خودشو حرکت میداد توپو بگیره ولی بیرانوند نه

حضرت شاهگراف: ولی کی روش باید بیرانوند رو میبرد و میگفت این بضاعت ماست ،حالا هر جور صلاح میدونید قرعه کشی کنید.

عالفرد: شما یه لحظه فقط به شوتای آسنسیو و ایسکو و رونالدو فکر کن که قراره سمت بیرانوند روانه بشه.

کابوی: میگن عمر خریبین بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا ،موقع سخنرانی بعد از پدر و مادرش و هم تیمیاش از بیرانوند هم تشکر کرده.

مهاجر: آدم نمیدونه چه فحشی به بیرانوند بده بهش بر بخوره .

ایارماندی : رادوشوویچ وایسته تو گل سه تا سه تا بخوره بهتره از کلین شیت با این بیرانوندِ.

نخجوان: به نظرم جعل هویت بیرانوند مهم نیست، مهم اینه توپارو محکم پرتاب میکنه .

مهراز: بیرانوند آینده ورزشیش رو در معرض خطر جدی قرار داد.ب اید از عاقبت هاشمی نسب درس می گرفت.

علیرضا: پیراهن باشگاه رو پرت کرد زمین. با مربی بحث کرد. اونوقت هنوز تو استادیوم تشویقش می کنن، بعد اومده درباره بازیکن ما حرف میزنه. تو این چیزا حالیت بود فرهاد مجیدی اسطورت نبود که .

ژنرال:ک اش همه مون یه بیرانوند داشتیم تا وقتی ساعت 7 صبح که آلارم گوشی زد انگشتشو بگیره جلوی دهنش و به گوشی بگه هیسسسسسس و ما هم با خیال راحت تا ساعت 12 بخوابیم .

منبع :سالنامه روزنامه هفت صبح شوخی 96

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
بیرانوند، کلاغی که راه رفتن هم بلد نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
فرهاد مجیدی عددی نیستن تو میگی اسطوره بیرانونده بیرانوندو عشقه
آخرین اخبار