نمایش آئینی و دینی النواویس با حماسه کربلا به نویسندگی و کارگردانی اشکان حیدری هنرمند جوان تربت‌جامی از پنجشنبه ۲۴ اسفند به مدت ۴ شب در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام به روی صحنه رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،نعمت اله فیاض، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام گفت: این نمایش برداشتی آزاد و ذهنی از واقعه و حماسه کربلا است که بازیگران به زیبایی با تلفیق هنر و ورزش (رشته پارکور) به روایت برش‌هایی از وقایع نهضت امام حسین (ع) پرداخته‌اند.

وی گفت: داود عظیمی، خلیل یوسفی، رسول محمدنیا، ساناز هاشمی و احمد درویش رحیمی ازجمله بازیگران این نمایش هستند.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام افزود: همچنین حجت‌الاسلام طاهری، امام‌جمعه شهرستان به‌عنوان مشاور دینی و مذهبی متن و اجرای این نمایش را همراهی کرده است.
 
فیاض گفت: این نمایش بعد از تمرین‌های زیادی که هنرمندان این گروه داشتند، از پنجشنبه ۲۴ اسفندماه به مدت ۴ شب به روی صحنه رفت. 

وی با شاره به نقش تأثیرگذار هنر و هنرمندان متعهد بر جامعه افزود: هنرمندان متعهد این نمایش، بازگو کردن حماسه کربلا به زبان هنر و گسترش فرهنگ عاشورا را هدف اصلی کار نمایش النواویس می‌دانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام با تأکید بر تولید آثار ارزشی و فاخر توسط هنرمندان متعهد گفت: امیدواریم از این قبیل آثار و توجه به مسائل دینی و ارزشی با حمایت این اداره و سایر دستگاه‌ها و خیرین محترم توسعه یابد.

انتهای پیام/س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار