فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از آمادگی پلیس شهرستان برای خدمات رسانی و برقراری حفظ وامنیت شهروندان و مسافران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان امروز در آغار به کار قرارگاه نوروزی در ایوان  با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروزی، گفت: از ۲۷ اسفندماه، انتظامی شهرستان ایوان همراه با نیروی انتظامی سراسر کشور طرح ویژه نوروزی را به مرحله اجرا می گذارد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های انتظامی، امنیتی و ترافیکی ، حضور پر رنگ در تفرجگاه ها و اماکن سیاحتی و زیارتی ، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و کنترل مجرمان سابقه دار در اولویت های پلیس در طرح نوروزی پلیس ایوان خواهد بود.

وی افزود: برای خدمات رسانی و راهنمایی و تامین نظم و امنیت مسافران نورزی و شهروندان درطول مسیر حرکت مسافرین و اسکان در تفرجگاه ها، پلیس با فعال کردن گشت ها و استقرار ایستگاهای موقت و ثابت اقدام کرده است.

سرهنگ عالی پور گفت: همواره از ظرفیت مردمی در برقراری و حفظ امنیت و نیز پیشگیری از جرائم و حل و فصل منازعات محلی بهره ببرند چرا که آحاد مردم به عنوان فرد در خانواده و با عنوان فرد در جامعه نقش اساسی در تولید برقراری امنیت اجتماعی پایدار دارند و امنیتی در جامعه پایدار است که متکی به مردم بوده و مردم در آن نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/ب

جزییات اجرای طرح ویژه نوروزی در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.