معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات علمی، آموزشی و هنری فرهنگیان شرکت کرد.

اردشیر شجاعی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  اشاره ای به اولویت های آموزش ابتدایی داشت و گفت: توسعه کمی و کیفی دوره پیش دبستانی، انسداد مبادی بی‌سوادی و کیفیت‌بخشی به امر آموزش 3 اولویت آموزش ابتدایی استان در سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: باید شرایط تحصیل مطلوب برای کلیه نوآموزان در مقطع پیش دبستانی فراهم شود و هیچ کودکی از آموزش در بخش پیش دبستانی محروم نماند مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی از اساسی ترین و بنیادی ترین مقاطع آموزشی در کشور هستند .

شجاعی گفت: امسال برنامه‌ای را اجرا کردیم که هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی، از تحصیل در مدرسه محروم نشود و در تمام اسناد بالادستی، ما از استان‌هایی هستیم که آمار دانش‌آموزان ترک تحصیلی در آن بسیار بالا است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان درپایان بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان برای معلمان و مربیان از مهم ترین برنامه های اجرا شده در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی می باشد که موجبات ارتقاء علمی معلمان و مربیان را فراهم می آورد.

انتهای پیام/م

درخشش دانش آموزان در مسابقات علمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.