معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از چاپ و انتشار ۲۰ هزار نسخه کتابچه با عناوین مختلف در حوزه مهارت‌های زندگی خبر داد.

سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای پیشگیری اجتماعی از جرائم و با هدف اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات عید، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی اقدامات ویژه فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به طراحی، چاپ و انتشار اقلام و بسته‌های فرهنگی شامل برشور، تراکت، کتابچه و ویژه نامه‌های نوروزی با محتوای پیام‌های هشداری و مطالب جذاب و خواندنی، افزود: رویکرد پلیس ارتقاء مهارت‌های زندگی، فرهنگ ترافیک، اطلاعات راه‌ها و محدودیت‌های ترافیکی و هشدار‌های پلیس در حوزه‌های مختلف از جمله فضای مجازی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از چاپ و انتشار ۲۰ هزار نسخه کتابچه با عناوین مختلف در حوزه مهارت‌های زندگی، تهیه ویژه نامه بهار امنیت با بیش از ۵ هزار نسخه، بروشور و طرح‌های گرافیکی تبلیغاتی و هشدار در قالب بنر و پوستر و توزیع آن در ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس و قرارگاه‌های نوروزی در سطح شهرستان‌ها خبر داد.

سرهنگ باقری به تعامل و همکاری نزدیک با صدا وسیمای مرکز استان وتولید ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی خبر داد و افزود: برنامه سفر بخیر از برنامه‌های ویژه نوروز ۹۷ در ۱۶ قسمت و از ۲۸ اسفندماه از شبکه تبرستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/آ

مهارت زندگی در نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار