فرمانده انتظامی استان اردبیل جانبازان و ايثارگران را هويت فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی توصيف كرد و گفت: ايثارگری و رشادت جانبازان كمتر از شهادت نيست.

سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در ديدار با جانبازان سرافراز نيروی انتظامی مرتضعلی شيری، فرصت حسينی، حسينعلی ابراهيم زاده از جانبازان به عنوان انسان هايی وارسته و سرمايه های جاويدان كشور ياد كرد و گفت: جانبازان با جانفشانی و ايثار در راه اسلام و انقلاب، فرهنگ ولايت مداری و گذشت را در تاريخ به ثبت رساندند. 

وی جانبازان و ايثارگران را هويت فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی توصيف كرد و گفت: ايثارگری و رشادت جانبازان كمتر از شهادت نبوده؛ بطوريكه اين جانفشانی و ايثارگری ها اقتدار،صلابت، عزت و عظمت جهانی ايران اسلامی را تضمين كرده است.

فرمانده انتظامی استان اردبيل با بيان اينكه جانبازان با ايثار و فداکاری‌ در راه اعتلای امنيت کشور تلاش جانانه داشته و پرچم کشور پر افتخار ايران اسلامی را به اهتزاز درآوردند؛ گفت: ديدار معنوی با عزيزان جانباز مايه دلگرمی و قوت قلب برای پليس در مسير خدمت شايسته و مضاعف به مردم است.

سردار عبدی تصريح كرد: ما بايد همواره پاسدار خون شهداء و حافظ جانفشانی جانبازان بوده و صبر و استقامت خانواده های اين عزيزان را سرلوحه كار خود قرار دهيم. 

انتهای پیام/ح

جانبازان و ايثارگران هويت فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.