مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل آماده پذیرایی از دو میلیون است.

کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: به‌منظور ارائه خدمات به مسافران هماهنگی‌های لازم با مراکز اقامتی و دستگاه‌های متولی صورت گرفته و 10 کمیته زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر فعال شده است.
وی افزود: تا به امروز خدمات ارزنده از سوی نهادهای متولی ارائه شده و زیرساخت های گردشگری استان جهت استقبال مسافران آماده سازی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: 56 پایگاه نیروی انتظامی، 20 پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر، 15 پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار سلامت و 20 پایگاه شهری و 27 پایگاه جاده‌ای اورژانس جهت ارائه خدمات به مسافران آماده است.
حاجی زاده ظرفیت اسکان مسافران در اردبیل را 19 هزار و 600 نفر در روز اعلام کرد و افزود: همچنین 12 پایگاه امداد خودرو نیز فعال شده و بیمه‌ها، شوراهای حل اختلاف و قضات کشیک به‌منظور خدمت‌رسانی در وضعیت آماده‌باش هستند.
وی با تأکید به آماده‌سازی 15 کیوسک اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافر و دو پایگاه موقت اطلاع‌رسانی ادامه داد: 9 راهدارخانه ثابت و دو راهدارخانه سیار نیز به مسافران در جاده‌ها خدمات ارائه خواهند کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به تدارک 146 ساعت برنامه فرهنگی نیز اشاره و تأکید کرد: اقلام تبلیغاتی به تعداد مورد نیاز آماده‌سازی شده و امسال در سطح مطلوبی تولید محتوا در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان صورت گرفته است.
انتهای پیام/ح

استان اردبیل آماده  پذیرایی از گردشگران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.