مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از ۸۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی محور اردبیل-آستارا به ثبت رسیده است.

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در بازدید از محورهای مواصلاتی و اکیپ های نوروزی مستقر در راهدارخانه های استان اردبیل با اعلام این خبر افزود : بر اساس آمارهای ثبت شده در ۶۰ سامانه تردد شمار که در ۳۰ نقطه از محورهای مواصلاتی استان نصب شده از ۲۳ الی ۲۹ اسفند ۹۶ آمار تردد وارده به استان با رشد ۱۲.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۱۳۶ هزار و ۶۳۵ تردد رسيد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفرهای استان اردبیل تصریح کرد:تعداد خودروهای خارج شده از استان نيز در اين مدت با رشد ۴.۵ درصدی بالغ بر ۱۰۹ هزار ۶۲۰ وسيله نقليه می باشد.

رحمتی با بیان اینکه محور اردبیل - آستارا با ثبت بیش از ۸۰ هزار تردد،پرتردد ترین محور استان اردبیل در روزهای اخیر بوده است افزود : در مجموع آمار تردد وارده و خارج شده از استان طی اين مدت ۲۴۶ هزار ۲۴۷ خودرو بوده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸.۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــــــل گفت : ۱۲۰ اکیپ راهداری با ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات در ۱۳ راهدارخانه استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی مستقر شده اند و نظارت ویژه ای هم بر فعالیت مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی داریم.

انتهای پیام/ح

استقرار 120 اکیپ راهداری در جاده های استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.