نمايش" زندگي يك هنرمند" از 3 تا 12 فروردين ماه در مجموعه فرهنگي فرشچيان به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نمایشنامه زندگی یک هنرمند قصه نویسنده ای است که بعد از سال ها، خبرنگاری به دیدنش می آید تا با او در مورد عشق که مضمون آخرین نوشته اوست، مصاحبه کند.
در حین مصاحبه اتفاقات عجیب و کمدی، از قبیل ترکیدن لوله آب، حضور هم رزم قدیمی و طلب پول، خانمی که مزاحم تلفنی است، مادرش که میخواهد خانه خود را عوض کند، دوست صمیمی که قصد خودکشی دارد و..... رخ می دهد، به گونه ای که نویسنده هرگز نمی تواند در مورد عشق حرفی با خبرنگار بزند.
نمایش "زندگی یک هنرمند" از جمله برنامه های کمیته فرهنگی تفریحی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان است که ویژه نوروز 97 از سوی تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به نمایش گذاشته می شود.
متن نمايش بر اساس كتاب "زندگي يك هنرمند" اثر ژان آنوی با ترجمه منيژه محامدي و از انتشارات افراز است كه به كارگرداني علي صادقي اجرا می شود.
فرشید ایل بیگ، شادی شیر مردی، شکوفه حیدریان، بهزاد حاجی حسنی، رعنا زرگرزاده، احمد دهقان، فاطمه اسلامی، اشکان زیباییان، عباس سلطانی، حمیدرضا بهادر از جمله بازیگران این نمایش هستند.
نمايش" زندگي يك هنرمند" از 3 تا 12 فروردين ماه  ساعت 19:30  در مجموعه فرهنگي فرشچيان  به روی صحنه می رود که
علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت www.partakticket.com مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار