به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکران فیلم سینمایی لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان از ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ و به صورت رسمی از اول فروردین در سینماهای ایران آغاز شد. اما با وجود گذشت چند روز از اکران لاتاری، بیلبوردهای تبلیغاتی مناسبی برای این فیلم در سطح شهر دیده نمیشود؛ موضوعی که صدای اعتراض عوامل لاتاری و تماشاگران را درآورده است. گیشه سینماها حاکی از آن است که علی رغم تبلیغات کم، لاتاری در اولین روز اکران حدود نیم میلیارد فروش داشته است.
فیلم سینمایی لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیهکنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است و در سیوششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. نکته قابل توجه اینکه در جشنواره فیلم فجر نیز از سوی هیئت داوران توجه چندانی به این فیلم نشد و تنها در بخش جلوههای ویژه بصری کاندیدای دریافت سیمرغ شد، این در حالی بود که اکثر کارشناسان و تماشاگران، لاتاری را فیلم قابل تحسینی میدانستند.
سوژه سناریوی فیلم معضلی است که برخی دختران جامعه با آن روبرو هستند؛ دخترانی که به مقاصد مختلف به کشورهای حاشیه خلیج فارس فرستاده می شوند. روی صحبت کارگردان لاتاری با افرادی بود که این اتفاقات را می بینند اما از کنار آن می گذرند.
کمتوجهیها به نحوه اکران و تبلیغات نامناسب برای لاتاری، باعث شد جمعی از کاربران فضای مجازی هشتگ #لاتاری_تنها_ نیست را به راه بیاندازند و از این طریق حمایتشان را از این فیلم اعلام کنند.
انتهای پیام/