سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: تاکنون ۴۱۷ هزار نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافته اند.

عبدالرسول احمدی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تا صبح امروز جمعه ۳ فروردین ماه، ۱۳۹ هزار و ۱۸۷ نفر، در قالب ۳۸ هزار و ۶۶۳ خانواده و در مجموع ۴۱۷ هزار و ۵۶۰ نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس اسکان یافتند.

وی ادامه داد: در سال گذشته یک میلیون ۸۵۶ هزار نفر شب در مدارس فارس اسکان داده شدند و در سال جاری نیز ظرفیت پذیرش روزانه ۹۰ هزار نفر را داریم.

احمدی با بیان اینکه طی ۵ سال گذشته آموزش و پرورش فارس توانسته رتبه اول اسکان فرهنکیان را در سطح کشور به دست آورد، افزود: در نوروز گذشته نزدیک به ۳ میلیون نفر به استان فارس سفر کردند که ۶۱ و ۸ دهم درصد از این مسافران نوروزی در مدراس و توسط آموزش و پرورش اسکان داده شده اند.

سرپرست ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: مدرسه در حالت عادی مکان مناسبی برای اسکان فرهنگیان نیست، اما آموزش و پرورش تلاش می‌کند در ایام نوروز از ظرفیت موجود برای کمک به فرهنگیان استفاده کند.

احمدی گفت: در نوروز ۹۷ و سطح شهر شیراز ۵ پایگاه اسکان، ۵۷۰ مدرسه با ۵ هزار ۱۵۰ کلاس درس، ۵ خانه معلم و مرکز رفاهی با بیش از ۱۲۰ اتاق، ۵ خوابگاه دانش آموزی با بیش از ۴۰۰ تخت، ۶۰۰ تخت در قالب ۳ خوابگاه دانشجویی و ۸ سالن ورزشی آماده پذیرش مسافرین نوروزی هستند.

انتهای پیام/ن

اسکان مسافران نوروزی در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار