آیت الله سبحانی گفت:با وجود تاکید رهبری مبنی بر لزوم حمایت از کالای ایرانی، واردات بی رویه کالای خارجی تولید ملی را بر باد می‌دهد.

واردات بی رویه کالای خارجی تولید ملی را بر باد می‌دهد/فضای مجازی یک اسب سرکش است به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید در سردار اشتری دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تاثیر سوء قاچاق کالا بر تولید ملی گفت: به رغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از کالای ایرانی متاسفانه واردات بی رویه کالای خارجی، تولید ملی را بر باد می‌دهد.

وی افزود: پلیس باید در این زمینه با شدت و قدرت تمام وارد شود و نگذارد واردات اجناس لوکس خارجی موجب بیکاری جوانان و تعطیلی کارخانه‌های داخلی شود.

آیت الله سبحانی در ادامه به آسیب‌های مخرب و ویرانگر فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: فضای مجازی یک اسب سرکش است که هر کس بر آن سوار شود او را به زمین می زند.

وی افزود: در این زمینه نیز پلیس باید با شناسایی و رصد آسیب های فضای مجازی برای رفع و مقابله با آن چاره اندیشی کند.

سردار اشتری هم در این دیدار گفت: تمام این آسیب ها را شناسایی و جمع آوری کرده ایم و بارها آن را در شورای عالی فضای مجازی مطرح کرده ایم، اما متاسفانه فضای مجازی در دست بیگانگان است و ما هنوز نتوانسته‌ایم بر آن کنترل کامل داشته باشیم.

سردار اشتری افزود: متاسفانه در سال 96، جرائم فضای مجازی 46 درصد افزایش داشته است که اگر به این منوال پیش برود در سال‌های آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

دیدار سردار اشتری با آیت الله سبحانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار