استان فارس با تردد ساعتی ۵۰۶ خودرو کماکان در رتبه پنجم در بین استان‌های کشور قرار دارد.

فارس پنجمین استان پر تردد کشور/ ثبت بیش‌ترین تخلف رانندگی در محور شیراز _. دشت ارژنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در روز گذشته تعداد تخلفات ثبت شده در استان فارس ۲ هزار و ۲۸۲ خودرو بوده که بیش‌ترین تخلف در محور «شیراز – دشت ارژن» (کمربندی خان زنیان) ثبت شده است.

وی با بیان اینکه استان فارس با تردد ساعتی ۵۰۶ خودرو کماکان در رتبه پنجم در بین استان‌های کشور قرار دارد، افزود: بیشترین تردد به ترتیب در محور‌های «مرودشت- شیراز»، «شیراز- مرودشت» و «شیراز- کازرون» اتفاق افتاده که در محور «مرودشت – شیراز» تردد در ساعت ۱۹ الی ۲۰ به ۲ هزار و ۴۴ خودرو رسیده است.

احمدی با بیان اینکه از کل تردد‌های انجام شده ۵ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است، بیان کرد: متوسط سرعت خودرو‌ها ۸۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی اظهار کرد: در محور‌های ورودی استان ۶۸ هزار و ۶۷۷ خودرو عبور کرده‌اند که پرتردد‌ترین ورودی مربوط به محور «شهرضا- آباده» بوده است و در محور‌های خروجی استان نیز ۶۳ هزارو ۳۴۸ خودرو عبور کرده که محور «کازرون – بوشهر» پرترددترین محور خروجی بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در محور‌های ورودی و خروجی شیراز نیز بیش‌ترین تردد در ورودی ۴۹ هزار و ۶۵ خودرو بوده در محور «مرودشت – شیراز» بوده و بیشترین تردد خروجی هم در محور «مرودشت – شیراز» با تردد ۴۰ هزار و ۲۱ خودرو اتفاق افتاده است.
انتهای پیام/ر

محور «شهرضا- آباده» پرتردد‌ترین ورودی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار