مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از مراجعه بیش از 125 هزار نفر از مسافران نوروزی به پست های سلامت و ایمنی این جمعیت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: از آغاز طرح نوروزی 125 هزار و 376 نفر از مسافران و هموطنان با مراجعه به پست های ایمنی و سلامت خدمات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه 22 ایستگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سراسر استان آماده ارائه خدمات سلامت است، افزود: این طرح در 4 بخش سلامت، ایمنی محور، فرهنگی و اطلاع رسانی اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: در بخش سلامت (کنترل فشار خون، آماده سازی عمومی و رعایت موارد بهداشتی و تغذیه در سفر و ارائه مشاوره پیشگیری از اعتیاد) و خدمات سرپایی به 9هزار و 800 نفر از مسافران و مراجعان ارائه شده است.

امید عظیمیان، معاون جوانان جمعیت هلال احمر گیلان نیز از برگزاری جشنواره نقاشی "صلح و دوستی" خبر داد و گفت: امسال پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی و پنجمین جشنواره بین المللی برگزار می شود.

وی افزود: در راستای برگزاری این جشنواره در ایستگاه های راهنمای مسافران، فضایی برای استراحت خانواده ها و همچنین نقاشی با عنوان صلح و دوستی برای کودکان فراهم شده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه جشنواره ملی نقاشی "صلح و دوستی" ویژه کودکان 5 تا 12 سال بوده است، تصریح کرد: بیش از 7 هزار و 87 کودک با حضور در این ایستگاه ها نقاشی های خود با عنوان صلح و دوستی تحویل دادند که هلال احمر استان در پایان این طرح، آثار را به دبیرخانه جشنواره در تبریز ارسال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ع

 

بهره مندی بیش از 125 هزار مسافر نوروزی از طرح سلامت و ایمنی هلال احمر گیلان

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.