رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فارس گفت: با عرضه کنندگان منازل مبله غیر مجاز در شیراز برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ جوکار رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فارس گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری، سیاحتی و زیارتی، مراکز درمانی و پزشکان حاذق و مطرح در سطح بین المللی و تبدیل شهر شیراز به قطب پزشکی و مسافرت موجب شده این شهر پذیرای مسافران زیادی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس و سراسر کشور باشد.

وی افزود: مسافرپذیر بودن شیراز باعث شده است افراد سودجو، با الگوگیری از برخی شهرها، منازل مبله به مسافران، خارج از چهارچوب قانونی ارائه کنند.

سرهنگ جوکار ادامه داد: بررسی نشدن صلاحیت مالکین و افراد واسطه در ارائه منازل و نبود نظارت بر آن‌ها موجب شده است مواردی، چون زورگیری، تجاوز، تصویر برداری بدون اجازه و یا اطلاع افراد ساکن در منزل مبله، سرقت از استفاده کنندگان این منازل و اخذ اجاره خارج از ضابطه، مسافران محترم را تهدید کند.

وی بیان کرد: از از مسافران محترم درخواست می‌کنیم برای حفظ امنیت و آرامش خود، خانواده و همراهان در زمان سفر از هتل‌ها و مهمان پذیر‌های سطح شهر یا با مراجعه به ستاد اسکان شهر شیراز واقع در پل هجرت از منازل مجاز و تایید شده استفاده کنند.

سرهنگ جوکار گفت: همچنین پلیس برای برخورد با ارائه دهندگان منازل مبله فاقد مجوز قانونی، در فضای مجازی و حقیقی شناسایی شده و به عرضه این مکان‌ها هشدار داده و با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فارس تصریح کرد: همکاران ما با شماره تلفن‌های ۲۱۸۳۶۲۰ و ۲۱۸۳۶۳۸ آماده دریافت هر گونه گزارش در خصوص مراکز اقامتی غیر مجاز هستند.
انتهای پیام/ر

برخورد قاطع پلیس  با ارائه دهندگان منازل مبله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.