استاندار کرمانشاه گفت: سال ۹۷ باید سال حرکت استان به سمت خروج از بحران بیکاری باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سال ۹۷ باید سال حرکت استان به سمت خروج از بحران بیکاری باشد گفت: فرمانداران مسئولیت ویژه‌ای در پیگیری موضوع اشتغال در شهرستان‌ها دارند و پاسخگوی نهایی موضوع اشتغال در شهرستان‌ها هستند و باید دستگاه‌ها را به حرکت وادار کنند.
بازوند افزود :از عملکرد اکثر شهرستان‌ها در جذب سهم تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری راضی نیستم و اگر اعتبارات به موقع جذب نشود، ممکن است استان از سهمیه‌های درنظر گرفته شده محروم شود که در آن صورت نمی‌توان پاسخگوی مطالبات مردمی بود.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه آمار بیکاری استان هولناک‌تر از هر زلزله‌ای است گفت::در مقابل جوانان بیکار استان مسئول هستیم و در سال جدید در مورد تغییر مدیرانی که در موضوع اشتغالزایی کوتاهی کنند با مدیران فرادست آن‌ها رایزنی می‌کنیم.
وی گفت :جلسات سال جدید را با شورای اشتغال آغاز کردیم تا اهمیت این موضوع را مورد تاکید قرار داده باشیم. باید در سال جدید با برنامه کارشناسی شده نسبت به رفع بحران بیکاری اقدام کنیم.
استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه هیچ اولویتی در سال ۹۷ بالاتر و مهمتر از ایجاد اشتغال نداریم گفت: مدیران باید الزامات ایجاد اشتغال را بپذیرند و توقع و انتظار مقام معظم رهبری و مردم را در این خصوص پیگیری کنند.

انتهای پیام/د
 

برگزاری نخستین نشست شورای اشتغال در استان کرمانشاه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.