رئیس ستاد خدمات سفر کشور گفت: خوزستان در حوزه گردشگری دریایی شاخص‌های خاصی دارد، همزمان با آن گردشگری اقوام نیز جزو شاخص‌های این استان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد محب خدایی،  رئیس ستاد خدمات سفر کشور بیان داشت:  خوزستان از نظر تاریخی و فرهنگی سرآمد و از نظر طبیعت نیز شاخص های خاص خودش را دارد و در جنوب کشور حوزه ای داریم که می توان برف را همزمان با گرما تجربه کرد و یکی از ظرفیت ها و شاخص های مهم گردشگری ایران 4 فصله بودن کشور است که در همین  خوزستان می توان با یک فاصله زمانی کمتر بین شهرها آن را تجربه کرد.

وی افزود: تعداد زیادی از محصولات گردشگری را کنار هم می توان در خوزستان داشت چرا که خوزستان از نظر تاریخی و فرهنگی سرآمد است.

محب خدایی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که مهمان میزبانان همیشه تاریخی ـ فرهنگی خوزستان هستم و از همه مردم ایران دعوت می کنم که از استان خوزستان بازدید کنند تا تجربه ای نو را داشته باشند.

رئیس ستاد خدمات سفر کشورگفت: محور گردشگری ایران، حلال است و شاید بزرگترین الگوی دنیا در این زمینه هستیم وهمزمان استعدادهای گردشگری روستایی ـ عشایری ایران جزو جاذبه های خیلی ارزشمند در دنیا هست و از طریق آن گردشگران بسیاری از کشورهای دنیا را جذب کردیم؛ بنابراین تداوم رویدادها در این حوزه ها به ما کمک می کند تا از این داشته ها در راستای ارزآوری و ایجاد اشتغال برای کشور بیشتر بهره مند شویم.

وی در پایان بیان داشت: یکی از مسائل مهم در حوزه گردشگری بحث رویدادها است و خیلی از کشورها یا مقاصد گردشگری تلاش می کنند تا با تعریف رویدادها بیشترین جذب گردشگران را به سمت مقصد خود داشته باشند و در ایام دهه عاشورا و تاسوعا طی سال های گذشته شاهد گردشگران اروپایی زیادی به سمت آئین های مذهبی جذب شدند.

انتهای پیام/م

توجه به گردشگری در استان خوزستان

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.