مدیر آموزش وپرورش شوش از اختصاص 70 واحد آموزشی و یک اردوگاه تفریحی در شهر شوش و بخش شاوور به اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

عبدالامیر خنیفر، مدیر آموزش و پرورش شوش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آماده سازی 70 مدرسه و واحد آموزشی در شهر شوش و شاوور بیان داشت: از 29 اسفند ماه سال جاری تا 12 فروردین سال 97 این مدارس آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی هستند.

وی به تجهیز واحدهای اسکان نوروزی این شهرستان به امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، فرش و سامانه گرمایشی وسرمایشی اشاره و تصریح کرد: حمام نیز در این مدارس احداث خواهد شد.

خنیفر با بیان اینکه آموزش و پرورش شوش همه ظرفیت‌های خود را برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی آماده کرده است، اذعان داشت: در شهر شوش 61 مدرسه با 540 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و در حال آماده سازی هستند.

سیدعلی بیت سید نور، مدیر آموزش و پرورش منطقه شاوور در ادامه گفت: 9 مدرسه با 49 کلاس و یک ارودگاه در این بخش برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص داده شده است.

وی اظهار کرد: مدارسی که ویژه اسکان مسافران نوروزی هستند در امتداد جاده ترانزیتی اندیمشک - شوش - اهواز در شهرهای شاوور، الوان و نیز سیدعباس قرار دارند.

باغ موزه، آپادانا، کاخ داریوش، شهر شاهی، شهر پانزدهم، قلعه شوش، معبد جهانی چغازنبیل و آرامگاه حضرت دانیال نبی (ع) و حرم مطهر دعبل خزاعی همچنین مناطق عملیاتی فتح المبین و فکه، یادمان شهدای تهران، یادمان سرلشکر شهید باقری از جمله جاذبه های گردشگری شهر باستانی شوش هستند که در ایام نوروز میزبان مسافران و کاروان های راهیان نور هستند.

انتهای پیام/گ

آغوش باز مدارس شوش و شاوور برای استقبال از مسافران نوروزی

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.