رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : طی شبانه روز گذشته ۱۳ فقره سانحه جرحی و خسارتی در محورهای این استان به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۳ فقره سانحه در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است گفت : از این تعداد پنج مورد حادثه جرحی و هفت مورد حادثه خسارتی بوده که وقوع آن ها ۱۳ مجروح برجای گذاشته است.

وی افزود: ساعت ۲۰:۳۰ روز گذشته در کیلومتر ۲۳ دامغان- شاهرود واژگونی خودروی سوزوکی ویتارا، به علت بی‌توجهی راننده به جلو پنج مصدوم برجای گذاشت که جوان ۲۴ ساله این خانواده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

خسروجردی بابیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی همچنان بیشترین قربانی را در جاده‌ها می گیرد تصریح کرد: ۶۰ درصد تصادفات جاده ای واژگونی خودروها است که به همین دلیل، استراحت ۱۵ دقیقه ای پس از ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه رانندگی به رانندگان توصیه می شود.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در روز پنجم فروردین ۱۸ هزار و ۸۶۸ خودرو از سمت خراسان و ۱۶ هزار و ۵۶۹ خودرو از سمت تهران به استان وارد شدند گفت : در شبانه روز گذشته تعداد ۱۸ هزار و ۲۶۸ خودرو از گرمسار و ۱۷ هزار و ۵۴ خودرو از شاهرود، استان سمنان را به مقصد استان های همجوار ترک کردند.

ترافیک روان در محورهای استان سمنان

وی افزود: همزمان با ظهر ششم فروردین ماه۹۷، ترافیک در محورهای استان به صورت عادی و روان برقرار است و از مسافران تقاضا داریم در طول مسیر چنانچه به مشکلی برخورد کردند به کانکس های پلیس، ستاد اسکان ورودی شهرها یا پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کنند تا مشکل آن‌ها در اسرع وقت برطرف شود.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.