شرایط درمانی علامه حسن زاده آملی مطلوب و بسیار خوب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علیرضا کرد مسئول بخش بیمارستان امام رضا (ع) آمل گفت: حال عمومی آیت الله علامه حسن زاده آملی بسیارخوب و روند درمانی نیز به خوبی درحال انجام است.

وی افزود: شرایط بدحالی وضعف بدنی که باعث مراجعه علامه حسن زاده به بیمارستان شده بود، به حالت عادی برگشت و خوشبختانه اکنون شرایط روند عادی وطبیعی دارد.

کرد گفت: میل به غذا خوردن حضرت علامه مطلوب ومانند سابق شده است و مورد نگران کننده‌ای اکنون وجود ندارد.

مسئول بخش بیمارستان امام رضا (ع) آمل با بیان اینکه با همکاری تیم پزشکی روند عادی درمانی در بخش‌ای سی یو بیمارستان امام رضا (ع) درحال انجام است، ابرازامیدواری کرد با روند رو به پیشرفت که در درمان علامه حسن زاده آملی مشاهده می‌شود، حضرت علامه در روز‌های آینده از بیمارستان مرخص شود.

علامه حسن زاده آملی شنبه شب با وضعیت بدحالی و ضعف بدنی به بیمارستان امام رضا (ع) آمل منتقل و اقدامات تشخیصی و درمانی بلافاصله انجام شد.

با بررسی‌هایی که انجام شده و گزارشی که تیم درمانی بیمارستان ارائه کرد، خوشبختانه علامه مشکل قلبی ندارد و خبر‌های منتشر شده در این باره درست نبود.

ظهر دیروز یکشنبه نیز آزمایش‌های " آم. آر. آی " و " سی. تی. اسکن " از علامه گرفته شده و با بررسی همه شرایط، شرایط نگران کننده‌ای متوجه ایشان نبوده است.

حسن طبری آملی مشهور علامه حسن‌زاده آملی سال ۱۳۰۷ در روستای' ایرا ' از توابع بخش لاریجان آمل متولد شد.

آیت الله حسن زاده آملی را علامه ذوالفنون و علامه دهر نیز می‌نامند و در ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیئت و طب تبحر و از خود اشعار حکیمانه‌ای نیز دارد.

علامه حسن زاده آملی، به غیر از زبان فارسی و زبان مازندرانی به زبان فرانسوی و عربی نیز تسلط دارد و اشعاری نیز به زبان‌های فارسی، طبری و عربی سروده است.

انتهای پیام/آ

علامه حسن زاده آملی بهبود یافت

برچسب ها: پزشکی ، حسن زاده آملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
خداوند تمام مریضارو انشالله شفا بده