رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت : رصد آسیب های اجتماعی و اخلاقی از اولویت های اصلی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی است.

 اجرای طرح رصد آسیب‌های اجتماعی در ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سرهنگ  امیر همتی اظهار کرد:برقراری امنیت اجتماعی پایدار در استان ایلام مرهون مشارکت های مردمی و همکاری و تعامل تنگاتنگ دستگاه های دولتی و تلاش های صادقانه کارکنان نیروی انتظامی استان است .

وی با اشاره به وضعیت مناسب امنیت در استان ایلام خاطر نشان کرد : یکی از اولویتهای اصلی پلیس امنیت عمومی در سال ۹۷ رصد آسیب های اجتماعی در حوزه امنیت اخلاقی است.

این مقام مسئول در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره نمود که فرمودند : یکی از راههای به زانو در آوردن ملت ایران ، شکستن مرزهای اخلاقی و بی بند و باری اخلاقی در داخل کشور است که توسط دشمنان طراحی گردیده است .

سرهنگ همتی در پایان اظهار داشت : علل بروز برخی از نابسامانی های اخلاقی در داخل کشور و استان نبود باور مشترک ، خلاء های قانونی ، عدم اقدامات زیربنایی و نبود تعریف جامع از امنیت اخلاقی می باشد که با رصد به موقع آسیب های اجتماعی و اخلاقی و مشارکتهای مردمی و همکاری و تعامل دستگاه های دولتی مرتفع می گردد.

 

انتهای پیام/ع

طرح رصد آسیب‌های اجتماعی در ایلام اجرا خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.