شهرداریزد؛

نوروز ۹۷ یزد کمتر شاهدگره‌های ترافیکی در شهر بود

شهرداریزدگفت: امسال با پبش بینی ایستگاه‌ها و کمپ‌های مسافرتی در اطراف شهر کمتر شاهد گره‌های کور ترافیکی در هسته مرکزی شهر هستیم.

 شهردار یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛گفت:گفت: امسال خوشبختانه تدابیر خیلی خوبی اندیشیده شده کمتر شاهد گره‌های کور ترافیکی در هسته مرکزی شهر هستیم به نحوی که ایستگاه‌ها و کمپ‌های مسافرتی در اطراف شهر شاهدیه و حمیدیا پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: محل‌های اسکان در پارک کوهستان در جنوب شهر پیش‌بینی و امامزاده سیدجعفر در شمال شهر یزد پیش‌بینی شده است؛ لذا در داخل هسته مرکزی شهر کمتر آشفتگی و بی‌نظمی را شاهد هستیم.

شهردار یزد با بیان اینکه تلاش همه دستگاه‌ها این بوده که حداکثر توان ظرفیت‌شان را در اختیار مسافرین و گردشگران بگذارند، افزود: ما در شهرداری نیز تلاش‌مان بر این بوده که به هر حال هم برنامه‌های فرهنگی متنوعی داشته باشیم.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه تلاش‌مان بر این است که محیطی شاد و بانشاط را برای گردشگران آماده کنیم، گفت: برای اولین بار است که شهرداری بیش از ۱۰۰ برنامه در محلات و مناطق مختلف دارد ما هر روز برنامه‌های متنوع فرهنگی داریم بیش از ۶۰۰ اجرا در شهر یزد داشتیم و خواهیم داشت.

جمالی نزاد افزود: برای سهولت میهمانان اقدام به ارائه اپلیکیشن راهنمای گردشگری کرده است تا گردشگران با سهولت در یزد گردش کنند.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر بصورت مناسب و متوازن هم برای گردشگران داخلی و هم برای گردشگران خارجی داشته باشیم.

شهرداریزد گفت:آماده کردن فضای سبز، زیباسازی، پاک‌سازی ورودی‌ها، جمع‌آوری نخاله در سطح شهر، آماده کردن دروازه‌های شهر برای ورود مسافران و ... از جمله اقداماتی بوده که با هدف اینکه مسافران کمترین سرگردانی را داشته باشند و در داخل هسته مرکزی شهر دنبال آدرس نگردند، انجام شده است.

شهردار یزد یادآوری شد: یک کار ارزشمندی که امسال انجام گرفت، ربات نوینی بوده که در شهردای برای بحث گردشگری پیش‌بینی شده، که این ربات خیلی می‌تواند به گرشگران کمک کند به همین دلیل ما در ورودی‌ها کمک می‌کنیم و این نرم افزار را به مسافرین ارائه می‌دهیم تا آن‌ها در داخل شهر کمتر دنبال جاذبه‌های شهر بگردند.

انتهای پیام/‌ی

ایجاد ایستگاه‌ها و کمپ‌های مسافرتی در اطراف شهریزد در ایام نوروز

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.