بیل ما از شخصیت‌های مشهور تلویزیونی آمریکا توضیح می‌دهد که هالیوود چگونه با مدیریت مسائل اجتماعی و فرهنگی، روی سبک زندگی مردم دنیا تأثیر می‌گذارد.

بیل مار: ما در هالیوود مسائل اجتماعی و فرهنگی را مدیریت می‌کنیم! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمریکا چندین دهه است که با انجام اقدامات استکباری و استعماری خود تلاش می‌کند تا بر دنیا سیطره داشته باشد و در بسیاری از مواقع هم تا حد زیادی به این هدف خود رسیده‌اند.

یکی از اقداماتی که آنان همیشه در این زمینه انجام می‌دادند، استفاده از ابزار هنر برای تأثیرگذاری روی سبک زندگی مردم دنیا بوده که منجر به مدیریت آن‌ها بر مسائل اجتماعی و فرهنگی می‌شود. وقتی آن‌ها فرهنگ و سبک زندگی مردم دنیا را مدیریت کنند، می‌توانند با هدایت فرهنگی مردم به سمت اهداف خود، آن‌ها را کنترل کنند تا بر دنیا مدیریت داشته باشند.

در خصوص استفاده آن‌ها از ابزار هنر، هالیوود همیشه یکی از ابزارهای مورد استفاده بوده که بخش عمده‌ای از این دستگاه عظیم فیلم‌سازی یا شاید همه‌ی آن در اختیار سرمایه‌داران کلان صهیونیست و در جهت اهداف آن‌ها قرار دارد. در ادامه ویدئویی مشاهده می‌کنید که در آن ویلیام مار جونیور معروف به بیل مار از شخصیت‌های مشهور تلویزیونی آمریکا توضیح می‌دهد که هالیوود چگونه با مدیریت مسائل اجتماعی و فرهنگی، روی سبک زندگی مردم دنیا تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/

چگونه هالیوود همجنسبازی را در آمریکا جا انداخت؟!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
جای تاسف داره براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
ننگ بر دولتمردان آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
اين هاليوود با مطرح كردن اين چيزا دنيا رو به تباهی كشونده