بیشترین تخلف رانندگی فارس در محور گچساران - قائمیه ثبت شده است.

ثبت بیش از دو هزار تخلف در محور‌های فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در روز گذشته تعداد تخلفات ثبت شده در محور‌های مواصلاتی استان فارس ۲ هزار و ۳۳۰ خودرو بوده که بیش‌ترین تخلف در محور «گچساران _ قائمیه» ثبت شده است.

وی افزود: طرح نوروزی از ۲۸ اسفند آغاز شده و استان فارس با تردد ساعتی ۵۵۶ خودرو در رتبه پنجم در بین استان‌های کشور قرار دارد.

احمدی ادامه داد: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های «شیراز- مرودشت»، «مرودشت- شیراز» و «رکن‌آباد _کمربندی اکبرآباد» اتفاق افتاده که در محور «شیراز _مرودشت» تردد در ساعت ۱۹ الی ۲۰ به ۳ هزار و ۷۳۵ خودرو رسیده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه از کل تردد‌های انجام شده ۷ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است، عنوان کرد: متوسط سرعت خودرو‌ها ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: در محور‌های ورودی استان ۷۹ هزار و ۴۱۲ خودرو عبور کرده‌اند که پرتردد‌ترین ورودی مربوط به محور «شهرضا- آباده» بوده است و در محور‌های خروجی استان نیز ۷۹ هزارو ۵۷۷ خودرو عبور کرده که محور «آباده _. شهرضا» پرترددترین محور خروجی بوده است.

احمدی بیان کرد: در محور‌های ورودی و خروجی شیراز نیز بیش‌ترین تردد در ورودی ۴۸ هزار و ۲۳۳ خودرو بوده در محور «مرودشت – شیراز» بوده و بیشترین تردد خروجی هم در محور «شیراز _ مرودشت» با تردد ۴۹ هزار و ۶۶ خودرو اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: بیش‌ترین پلاک‌های غیر‌بومی به ترتیب مربوط به استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و کرمان هستند که مجموع کل خودرو‌های غیر بومی ترددکننده در استان ۲۳۶ هزارو ۳۰۷ خودرو بوده است.
انتهای پیام/ر

گچساران - قائمیه پرتخلف‌ترین محور فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار