معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری مراسم جشن نوروز در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرکوت نجفی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: امسال بر خلاف سنوات گذشته و برای اولین بار اجرای مراسم و جشن‌های نوروزی به دو قسمت تقسیم شد که فاز نخست اجرای این مراسم‌ها از ۳ لغایت ۵ فروردین ماه و به مدت سه روز در مسیر سه راه حبیبی جنب خانه کرد برگزار شد.
وی افزود: این برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف ایجاد فضای شاد و بانشاط برای مسافران نوروزی و شهروندان در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج عنوان کرد: خوشبختانه برگزاری مراسم جشن نوروز در خیابان برای اولین بار مورد استقبال چشمگیر شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.
نجفی اعلام کرد: مراسم جشن نوروز از از هشتم فروردین لغایت ۱۱ فروردین از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: در مراسم جشن نوروز در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر برنامه‌های نظیر، موسیقی فولکور، نمایش، اجرای آیین نوروزی توسط بزرگترین سفره هفت سین عروسکی متحرک، اجرای موسیقی اقوام توسط گروه‌های از استان‌های بوشهر و لرستان اجرا خواهد شد.
معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج از تمامی شهروندان دعوت کرد با حضور پرشور در مراسمات وجشن‌های فرهنگی علاوه بر ایجاد فضای با نشاط برای مسافران نوروزی تعطیلات عید امسال را با خاطره‌ای خوش به پایان برسانیم.

انتهای پیام/م

مراسم جشن نوروز در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.